E-Mail администратора:

admin@board.uz.ua

Категория:  УСЛУГИ / СЕРВИСПрочее

Услуги  Дата: 27.08.2026  /  Истекает: 27.08.2027

Допомога адвоката Євгена Гаркуші Київ.

Потрібен адвокат розлучитись через суд, шукаю адвоката виграти суд по ману, потрібен юрист визначити місце проживання дитини, потрібен адвокат оскаржити рішення ВЛК, шукаю юриста оформити відстрочку від мобілізації, допомога адвоката при звільненні зі служби, терміновий виклик адвоката Київ, послуги сімейного адвоката під ключ Київ.

Мене звати Євген Гаркуша — я адвокат із понад 15-річним досвідом, який спеціалізується насамперед на справах у сфері сімейного права.

Я добре розумію, що сімейні конфлікти — це не просто юридичні питання. Це переживання, біль, тривога за дітей, страх втратити стабільність і впевненість у майбутньому. Саме тому у своїй роботі я завжди ставлю на перше місце інтереси сім’ї та захист ваших близьких.

Протягом багатьох років я допомагаю людям гідно проходити складні життєві етапи — розлучення, поділ майна, визначення місця проживання дітей, стягнення аліментів, встановлення або відновлення батьківських прав.

Мої основні напрямки роботи:
▪️ Сімейне право
— розірвання шлюбу

Регион: Киев

Автор: Євген Гаркуша

Допомога адвоката Євгена Гаркуші Київ.

Открыть страницу для печати  Открыть страницу для печати  (откроется в новом окне)

Поисковые теги для данного объявления: київ гаркуші євгена допомога адвоката

Разделы

Информация

Новости

Официальное открытие сайта

Сегодня состоялось официальное открытие нашего сайта

Всего объявлений: 20503
Сегодня добавили 1 объявление
Вчера - 18

PREMIUM / Важное

Терміново!!! 2-поверховий новозбудований будинок, р-н «Компотний», 3 сотки землі, (30000) тел. 06...

Терміново! 3-кімнатний будинок в р-ні вул. Джамбули, 70 кв. м., 6 соток землі, ширина участка 35 ...

Терміново! Будинок 1,5-рівневий, р-н "Червениця", цегла,200 м кв., житл. 112 м кв., є т...